Доставка та оплата в офіційному інтернет-магазині Lambre

Ми робимо усе можливе, аби ви отримували свою улюблену косметику, нові парфуми чи засоби догляду якомога комфортніше, простіше і швидше.

Після того, як ви визначились з покупками на нашому сайті lambre.ua, потрібно зробити лише три легкі кроки, щоб отримати обрані товари.

1. Додати до Кошика те, що плануєте придбати, і оформити замовлення

Після натискання кнопки «Додати у кошик» обрані продукти потрапляють до вашого особистого кошика покупок. Можна додавати необмежену кількість товарів. Після цього ви можете продовжити покупки далі або відразу ж перейти до заповнення форми замовлення. Керуючись підказками, вкажіть ваші дані в запропонованих полях. Важливо: в обробку приймаються замовлення на суму від 200 грн.

Вартість доставки:

- по Києву можна замовити послуги кур’єра. У цьому випадку вартість доставки складає 80 грн.;

- у разі доставки у відділення Укрпошти або Нової Пошти вартість доставки - згідно тарифів цих операторів. Сплачується окремо.

2. Перерахувати оплату

Сплатити замовлення можна у зручний для вас спосіб, обравши на стадії оформлення замовлення зі списку той варіант, який підходить саме вам.

  • Оплата за допомогою платіжних систем Visa і MasterCard безпосередньо на сайті;
  • у разі, якщо вам зручніше оплатити товар банківським переказом, ми надамо усі необхідні реквізити. Грошові перекази за допомогою сервісу Приват24 здійснюються практично миттєво;
  • оплата товару безпосередньо кур'єру при отриманні замовлення, якщо ви обрали доставку кур'єром;
  • оплата післяплатою, тобто накладеним платежем. Звертаємо вашу увагу, що у цьому випадку до суми платежу додасться комісія компанії-перевізника за здійснення грошового переказу.

3. І найприємніше - отримати посилку

Ми дуже цінуємо своїх замовників і робимо усе, щоб ви якомога швидше отримували свої покупки. Тому ми гарантуємо відправлення замовлення не пізніше наступного робочого дня. Доставка посилки Новою Поштою займає максимум 1-2 дні, Укрпоштою – 1-4 дні. Для отримання необхідно мати при собі паспорт або інший документ, що засвідчує особу (водійські права).Адреси найближчих відділень у вашому місті і графік роботи транспортних компаній дивіться на сайтах: novaposhta.ua та ukrposhta.ua

Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин.

 

  • При отриманні замовлення, будь ласка, уважно оглядайте зовнішню упаковку товару (№ парфуму - кольорова вставка на картонній упаковці, № декоративної косметики зазначений на звороті);
  • при огляді товару забороняється розкривати зовнішню поліетиленову упаковку продукції, картонну упаковку, рвати, псувати, забруднювати, розкривати пломби, тестувати продукцію тощо, адже при цьому порушується якість, товарний вигляд і споживчі властивості продукту. Поверненню та обміну товар не підлягає;
  • претензії за зовнішнім виглядом і комплектацією замовлення приймаються тільки у момент доставки;
  • якщо з нашої вини ви отримали товар, який не відповідає вашому замовленню, - не той № парфуму, об’єм або № декоративної косметики - ми його обов’язково замінимо. При цьому товар, що не відповідає параметрам, обов’язково має бути у цілісній зовнішній і внутрішній упаковці, з цілими пломбами на тарі, не битий і не тестований.
Якщо на якомусь етапі у вас з’явилися питання, будь ласка, зв’яжіться з нами.

Увага! Замовляючи доставку товару службами доставки "Нова Пошта" чи «Укрпошта» при отриманні обов’язково перевіряйте зовнішній вигляд упаковки. У разі пошкодження упаковки необхідно відмовитися від отримання замовлення та оплати, а також скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце, обов’язково повідомте нас про те, що трапилося, на zakazlambre@ukr.net.

Хай покупки приносять радість і задоволення!