Щоб отримати обрані товари, буде потрібно 3 прості кроки:


1. Оформити замовлення
Після натискання кнопки «Додати в корзину» продукт потрапляє в ваш особистий кошик. Ви можете продовжити покупки далі або відразу ж перейти до заповнення форми замовлення. Вкажіть ваші дані в запропонованих полях.
Зверніть, будь ласка, увагу: в обробку приймаються замовлення на суму від 200 грн.


Вартість доставки:
- якщо ви вибрали доставку кур'єром по Києву - вартість доставки 80 грн .;
- в разі доставки до відділення Нової Пошти - вартість доставки згідно тарифів цього оператора.


2. Перерахувати оплату
Спосіб оплати вибирайте на стадії оформлення замовлення зі списку:
- оплата за допомогою платіжних систем Visa і MasterCard безпосередньо на сайті;
- в разі якщо вам зручніше оплатити товар банківським переказом, ми надаємо всі необхідні реквізити. Грошові перекази за допомогою сервісу Приват24 здійснюються практично миттєво;
- оплата товару безпосередньо кур'єру при отриманні замовлення, якщо ви вибрали доставку кур'єром;
- оплата післяплатою (до суми платежу в цьому випадку додасться комісія фірми-перевізнику).


3. Забрати посилку
Ми гарантуємо оправлення замовлення не пізніше наступного робочого дня. Доставка посилки Новою Поштою займає максимум 1-2 дні, для отримання необхідний паспорт.
Адреси найближчих відділень вашого міста і графік роботи транспортної компанії дивіться на сайті: novaposhta.ua


Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р - парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин .
• При отриманні замовлення уважно оглядайте зовнішню упаковку товару (№ парфуму - кольорова вставка на картонній упаковці, № декоративної косметики зазначений на звороті);
• при огляді товару забороняється - розкривати зовнішню поліетиленову упаковку продукції, картонну упаковку, рвати, псувати, забруднювати, розкривати пломби, тестувати продукцію і т.д., так як при цьому порушується якість, товарний вигляд і споживчі властивості продукту. Поверненню та обміну товар не підлягає;
• претензії за зовнішнім виглядом і комплектації замовлення приймаються тільки в момент доставки;
• якщо з нашої вини Ви отримали товар, який не відповідає Вашому заказу- не той № парфуму, обсяг або № декоративної косметики - ми його обов'язково замінимо. При цьому, не відповідає параметрам товар обов'язково повинен бути в цілісної зовнішньої і внутрішньої упаковці, з цілими пломбами на тарі, не битий і не тестований.
Якщо на якомусь етапі у вас з'явилися питання, зв'яжіться з нами.


Увага! Замовляючи доставку товару службами доставки "Нова Пошта" при отриманні обов'язково перевіряйте зовнішній вигляд упаковки. У разі пошкодження упаковки необхідно відмовитися від отримання замовлення та оплати, а також скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце, обов'язково повідомте нам про те, що трапилося на zakazlambre@ukr.net.


Приємних покупок!